blogers
صفای اشک وفای غم







نویسندگان وبلاگ



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



جملات عاشقانه



مترجم سایت



آمار دوستان عاشق



ساعت عشق:






موزیک و سایر امکانات





---------------

باعرض سلام خدمت دوستان عزیز........................باثبت نام در وبلاگ خود و ارائه مطالب ارزشمند خود ما را در بهتر بودن مطالب یاری فرمایید.........................................در نظر دادن به وبلاگ خود ما را در بهترین بودن وبلاگ یاری فرمایید.......................................................با تشکر مدیریت وبلاگ



 


.دوستان عزیزمیتواند دروبلاگ خود ثبتنام و دلنوشته های خود را ارائه کنند 


.دوستان عزیز میتوانند با نظر دادن در وبلاگ خود،دربهترین بودن وبلاگ کمک کنند


  

با عرض سلام خدمت دوستان به اطلاع میرسانم که تبادل

لینک وبلاگ صفای اشک وفای غم فقط با وبسایت یا وبلاگ های

که موضوع انها عاشقانه است تبادل لینک میکند... ر

(باتشکر مدیریت وبلاگ)

 

لحظات خوشی در این وبلاگ برایتان ارزومندم 

برای تماس با مدیریت سایت

SMS:09197902003             (تماس از طریق ایمیل)



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:39---8 اسفند 1392
خیییییییییییلی.خوبه.سجاد

اساتید
ساعت23:11---21 دی 1392
سلام

یک سال پیش ساخت وبلاگم رو شروع کردم و شما جزء اولین کسانی بودی که هم برام نظر گذاشتی و هم در قسمت rss وبتو معرفی کردی الان پس از گذشت این مدت تقریبأ هر هفته بهت سر میزنم ، در قسمت rss تنها وب شما مونده اونم تا وقتی زنده باشم انشاالله می مونه راستش اومدم بگم تو این یک سال خیلی دارم تلاش میکنم که لینکت کنم ولی نمیتونم اگه تمایل داشتی بیا با هم لینک بشیم منتظر جوابتون هستم موفق باشید. ضمنأ بهت تبریک میگم بابت وب زیبات . راستی بازدید کننده هم زیاد دارم بیش از 100 هزار نفر در یکسال اول بنظرم آمار خوبیه بازم ممنون.
پاسخ:ممنون داداش


امید
ساعت12:17---27 مهر 1392
سلام من اسمم امید.مهندس ارشد کامپیوترو-ایتی. تویک شرکت نرم افزاری کارمیکنم تا الان همدم وعشقی نداشتم وخیلی تنهام دنبال یک دختر.یازن مطلقه هستم معلول یاسالم فرق نداره.برام سن وقیافه طرف مقابلم ملاک نیست. فقط اهل خیانت ودروغ گویی نباشه چون ازدروغ وخیانت بدم میاد.هدفم عشق وعاشقی وبرا اشنایی برا ازدواج.هدفم دوستی وتفریح کردن نیست.فقط دنبال یک عاشق وشریک زندگی میگردم تا زندگیمو باهاش قسمت کنم تاخرعمر.اگرکسی هست بهم اس یازنگ بزنه.اینم شمارم.09337864906 منتظریک عاشق هستم.ممنون

maysam
ساعت17:11---23 شهريور 1392
وبلاگ خیلی عالیییییییییییییییییییییی بود.ممنون
پاسخ:ممنون داداشی چه خبرا؟ داداشی نیستیییییییییییییییییییییییییی؟


captain
ساعت1:46---26 خرداد 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....

sana
ساعت23:38---12 ارديبهشت 1392
سلام داداش سجاد

وبلاگت عالی شده

موفق باشیپاسخ:ممنون اجی جونم


غزل
ساعت11:43---2 ارديبهشت 1392
سلام خوبییییییییییییی؟جالب بود..
پیش ماهم بیا[قلب]


وحید جمالی
ساعت19:32---6 اسفند 1391
سلام داداش خداقوت
بهاري شويم

عمرمان چون چشم برهم زدني مي گذرد

گويي همين ديروز بود كه زمستان امد
اما چه زود گذشت
در انتظار بهار نشسته ايم
امروز هم چون برق وباد مي گذرد
و بهاري ديگر خواهد امد
بگذار تا فرصت است
قلب هايمان را از كينه پاك كنيم
دورنگي و ريا را به كناري بگذاريم و
بهاري شويم
راستی آدرسش در مورد آبی بیگلو ولی مطلبی در موردش نگذاشتی
موفق باشید
یا علی


neda
ساعت8:39---6 اسفند 1391
سلام
وبلاگت خیلی خوبه
مخصوصا مطالبش
موفق باشید


بهار
ساعت19:09---2 اسفند 1391


ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx / (این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید


محمد
ساعت13:00---1 اسفند 1391
سلام
جالب بود


دوست
ساعت12:35---1 اسفند 1391
اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستاني ترين روزم بهار است . . .


اریا
ساعت12:26---1 اسفند 1391
سلام دوست من تو گوگل میگشتم که به وبلاگ شما بر خوردم واقعا وبلاگ زیبایی داری

محمود
ساعت19:47---30 بهمن 1391
سلام دوست من بابا کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ یسری به ما بزن دیگه

setayesh
ساعت19:46---30 بهمن 1391
"سرم" را شاید دیگران در نبودنت گرم کنند،
اما......
"دلم" را هرگز.....


mahdi
ساعت18:01---30 بهمن 1391
سلام من شمارو لینک میکنم
لینک من تو وبلاگ شما هست {میگن دلت گرفته} فقط اسمشو عوض کن ممنون...........


نمنمک
ساعت23:31---13 بهمن 1391
زیباست
ممنون


omid
ساعت15:06---4 دی 1391
salam mer30 be man sar zadi.webe khobi darin.mofagh bashid

omid
ساعت15:06---4 دی 1391
salam mer30 be man sar zadi.webe khobi darin.mofagh bashid

roz meshki
ساعت14:46---4 دی 1391


hamid
ساعت15:28---30 آذر 1391
داداش وبلاگ خیلی خوبی داری ممنون%%%


Sahel
ساعت15:07---24 آذر 1391
سلام ممنون که بهم سر زدید خوشحال شدم وبلاگ قشنگی دارید ............

๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
ساعت0:45---9 آذر 1391
سلام یه سر بزن به همسایت

سعید 
ساعت22:05---8 آذر 1391
عابری در گذر از کوچه ی نزدیک دلم میپرسد: این چه عطریست که از عمق دلت میاید ؟ تازه فهمیدم که خاطرات تو چقدر خوشبویند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نویسنده سجاد همرنگ در 13:6 | |