blogers
صفای اشک وفای غم







نویسندگان وبلاگ



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



جملات عاشقانه



مترجم سایت



آمار دوستان عاشق



ساعت عشق:






موزیک و سایر امکانات





عشق با روح شقایق زیباست                        عشق با حسرت عاشق زیباست 

                      عشق با نبض دقایق زیباست                        عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست   

 

                     راز شاد زیستن انجام انچه دوست داری نیست ،بلکه دوست داشتن ان چیزی است که انجام می دهیم. 

 

                    به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ،زیرا تشنه روزی سیراب می شود. 

 

                    مهر و محبت چیزی است تقسیم شدنی  ولی عشق نه.  

 

                     عشق ورزیدن به کسی که لیاقت دوست داشتن را ندارد نوعی اسراف در محبت است.



نظرات شما عزیزان:

fi fi
ساعت16:01---16 دی 1391


hamid
ساعت15:07---15 دی 1391
بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،


همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،


شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،


شدم آن عاشق دیوانه که بودم.




hamid
ساعت15:05---15 دی 1391
بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن کوچه گذشتم،

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه که بودم.



داش سیا
ساعت11:56---4 دی 1391
____\------/____
^|__@_______@_|
مدل 57

انقدر خرابتم که هیچ تمیر گاهی تحویل نمیگیره!


sara
ساعت13:41---30 آذر 1391
دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند...

hamid
ساعت12:48---30 آذر 1391
باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نویسنده سجاد همرنگ در 12:1 | |